Witaj na blogu macho

Norbert

Tips

Jak powiększyć penisa w 15 sekund, czyli…

...obalam mity o tabletkach i pokazuję, co zapewni Ci naprawdę niezawodną męskość BEZ OPERACJI

Dodano: dziś / Autor: Norbert

Ostatnio trochę zaniedbałem bloga, ale powracam ze zdwojoną mocą! Zdwojoną dosłownie, bo dziś mam dla Ciebie aż dwie dobre wiadomości. Po 1. - jeśli Ty też dałeś się nabrać na magiczne tabletki powiększające penisa w niewyjaśniony sposób, nie martw się – nie Ty jeden uległeś czarowi marketingowych obiecanek. Po 2. – to wcale nie znaczy, że musisz pogodzić się z kompleksem małego członka.

W sumie dobre wiadomości są 3. Kolejna, może najważniejsza jest taka, że znów spotykam się z Igą. By ją odzyskać, zrobiłem wszystko, naprawdę wszystko ;> Na specjalną uwagę zasługuje jednak sfera łóżkowa, bo w niej zapłonął ogień, którego sama Iga chyba już się nie spodziewała. Przez ostatni weekend właściwie nie wychodziliśmy z łóżka, a do zliczenia jej orgazmów zabrakłoby mi palców u rąk. I nóg. No dobrze, prawda jest taka, że kochaliśmy się kilkanaście (!) razy w ciągu doby. I wiecie, co jest w tym najlepsze? Że penis ani raz mnie nie zawiódł. Za każdym razem twardy jak skała, w pełnej erekcji, gotowy do działania w parę minut po wytrysku. Spontaniczny seks na pralce czy długie romantyczne miłosne igraszki przy świecach – wchodziłem w nią tak samo pewnie i natychmiastowo, bez względu na okoliczności. Widziałem, że wiele razy niemal eksplodowała z rozkoszy, a mnie rozpierał już nie tylko testosteron, ale i duma połączona z pewnością, że już nigdy nie będzie musiała szukać faceta, który zaspokoi ją lepiej, częściej, bardziej.

Fakt, pomogłem sobie w tej przemianie w niezmordowanego kochanka.

Nie użyłem do tego jednak żadnych wątpliwej konstrukcji pompek, żadnych niebieskich tabletek, a tym bardziej żadnych magicznych suplementów działaniem przypominających witaminę C.

Zdaję sobie sprawę, że ten wpis może narobić nieco zamieszania, ale posiadając choćby minimalną wiedzę medyczną nie można pozostać obojętnym na dalsze wmawianie facetom bzdur, że jakaś tabletka w magiczny sposób ‘naciągnie’ ich penisa. I na wyciąganie za te bzdury niemałych pieniędzy.

Spójrzmy prawdzie w oczy – gdyby takie tabletki rzeczywiście działały, w podobny sposób dałoby się przedłużyć nos, powiększyć uszy, a kliniki medycyny estetycznej straciłyby masę klientek powiększających usta, na rzecz magicznego suplementu diety poprawiającego ukrwienie i rozszerzającego tkanki wybranej części ciała.

Brzmi jak totalna ściema, bo to jest totalna ściema.

Przyjrzyjmy się faktom.

  • Żaden suplement diety nie podąża bezpośrednio do Twojego penisa, tylko rozkłada się równomiernie wędrując z krwią do wszystkich komórek Twojego organizmu.
  • Tabletka nie jest w stanie rozszerzyć ciał jamistych penisa ani rozciągnąć go o magiczne 7 cm.

Co wierniejsi czytelnicy mojego bloga wiedzą, że seks zajmuje w moim życiu miejsce na samym podium. Tuż po nim jest jednak medycyna, której ukończenie traktuję jako zdobycie fantastycznego klucza do rozumienia i wspierania naturalnej pracy ludzkiego ciała. Może dlatego nigdy nie dałem się nabrać na niezwykłe suplementy o sile chirurgicznego skalpela. Wiem jednak, że wielu z was próbowało. Ba! Próbowali nawet moi kumple, choć z dobrego serca mówiłem im: „Stary, lepiej zaparzyć sobie herbatkę z guaraną niż połknąć ten magiczny środek pochodzeniem zbliżony zapewne do soku z gumijagód”. Nie słuchali. Po jakimś czasie przyznawali jednak rację i ze zrezygnowaniem pytali mnie, czy naprawdę NIC na rynku nie działa?

Pora więc wytłumaczyć, że ze środkami na powiększanie penisa jest tak samo, jak ze wszystkimi farmaceutykami na rynku. Pacjent ma opryszczkę na ustach. Przychodzi do apteki i wydaje fortunę na kolorowe leki rozreklamowane w telewizji i internecie. Nie ma pojęcia, że mógłby kupić najprostszą maść z witaminą A, która nie dość, że jest skuteczniejsza, to 10x tańsza. Dlaczego? Bo maści z witaminą A nikt nie reklamuje, tak jak nie reklamuje się chleba. Innymi słowy – chodzi wyłącznie o reklamę i pieniądze, podczas gdy naprawdę skuteczne specyfiki często zalegają w aptecznych szufladach.

Odpowiadając na pytanie swoich kolegów i zapewne większości mężczyzn – owszem, są na rynku środki, które naprawdę działają. I to między innymi dzięki nim rozpalam Igę do czerwoności mimo swoich 35 lat. To preparaty w żelu, które nakłada się miejscowo podczas erekcji, dzięki czemu błyskawicznie i realnie wpływają na ukrwienie penisa. Jak? Po prostu – substancje aktywne takie jak – na przykładzie stosowanego przeze mnie Erogenu X - guarana, ekstrakt z granatu, cynku czy łopianu afrykańskiego, wmasowane bezpośrednio w penisa tuż przed stosunkiem udrożniają żyły i tętnice, umożliwiając swobodniejszy przepływ krwi. To oczywiście w dużym uproszczeniu, bo nie zamierzam zanudzać was wykładami o specjalnych enzymach rozciągających tkanki penisa i innych, podobnych procesach, o których możecie poczytać sobie w internecie.

W każdym razie stąd właśnie efekt żelaznej erekcji, która nie ustaje nawet podczas długiego i intensywnego stosunku, a do tego efekt uboczny – więcej wtłoczonej krwi, która pozwala zwiększyć rozmiar penisa nawet o 30% początkowej wartości. Erekcja staje się silniejsza, penis jest bardziej nabrzmiały a przez to – masywniejszy, a Ty możesz kochać się dłużej i częściej bez obaw o łóżkowe niepowodzenia.

Medycyna to kopalnia naturalnych rozwiązań, serio. Nie dajcie się nabierać na żadne cudowne tabsy. Zresztą - myślę, że jeśli raz spróbujecie żelu, nie będziecie mieli ochoty więcej eksperymentować z tabletkami. Ale to już pozostawiam do indywidualnej oceny. Wszystko w waszych rękach, i to dosłownie. Ja tymczasem już dziś zapraszam was na kolejny wpis, który już niedługo pojawi się na moim blogu. Stay tuned!

Kliknij tutaj, aby otrzymać żel >>>

194 komentarzy

    • Victoria miałam faceta który miał może 12 cm we wzwodzie, nigdy nie mialam przy nim orgazmu. Czy trzeba mówić więcej? 5 minut temu
    • Paweł stosował ktoś? Mi po miesiącu urósł dopiero 3 cm nie wiem czy to normalne tempo?? 20 minut temu
    • Darecki normalne tempo czyli jakie? Wszystko zależy od twoich predyspozycji, wyjściowego rozmiaru itd. Ale przyjmując że masz 'przyrost' 3 cm po każdym miesiącu to moim zdaniem wynik rewelacja i nie wiem czego się doszukujesz... 22 minut temu
    • Wojciech Ja stosuję od trzech tygodni i mam 2,7 cm więcej. Czyli podobnie ;) 37 minut temu
    • Waldek Mi po pierwszym miesiącu urósł zaledwie 2 cm, ale po całych trzech miesiącach łącznie mam dłuższego o 7,2 cm więc wyniki radzę oceniać po całej kuracji! 41 minut temu
    • Elka prawdą jest że za mały penis niestety nawet przy największych chęciach i wyszukanych umiejętnościach kochanka nie przyniesie satysfakcji... wiem coś o tym 52 minut temu
    • Marcin czy można ten Eroxel kupić w jakiejś aptece albo w sklepie w rzeszowie?? błagam za tydzień mam bardzo ważną randkę, nie mogę czekać na przesyłkę wolałbym kupic w sklepie – ktos się orientuje? 1 godzinę temu
    • Ireneusz jezu chłopie wyluzuj... przesyłkę i tak masz na drugi dzień więc w czym problem? W aptekach nie kupisz, czytaj dokładnie. 1 godzinę temu
    • Ivonne my z mężem lubimy eksperymentować na tym polu i przetestowaliśmy już wiele środków na silniejszą erekcję, dłuższego penisa itd. czasem naprawdę fajne efekty i doznania zupełnie inne, głębsze i takie intensywniejsze mmmm :D zamówiliśmy wczoraj, dam znać jak się sprawdził:) 2 godziny temu
    • Kamil mam mega małego penisa (jakieś 10 cm we wzwodzie :/), zawsze miałem z tego powodu kompleksy, ale po ostatnim seksie z kobietą która przyznala że „niewiele czuje” moje kompleksy poszły w górę o 1000%... jak ten Eroxel mi nie pomoże to już chyba nic ;/ 3 godziny temu
    • ronaldo ja na szczęście nie muszę niczego powiększać, ale gdybym miał problem to z pewnością wolałbym tabletki niż jakieś poronione ciężarki naciągające penisa itd... faceci bądźcie rozsądni ;p 3 godziny temu
    • krawczyk mi nawet nie tak bardzo zależy na przedłużeniu co na pogrubieniu – na ile dodatkowych cm w obwodzie mogę liczyć? 4 godziny temu
    • Krystian u mnie po dwóch miesiącach w obwodzie było 3 cm więcej, teraz zaczynam trzecie opakowanie to możliwe że jeszcze coś wzrośnie. 4 godziny temu
    • Laura no właśnie!! zapamiętajcie panowie że nawet 20-centymetrowy penis nie da orgazmu jeśli będzie grubości kabanosika... jak dla mnie musi być zdecydowanie gruby i masywny :D myślę, że większość kobiet myśli podobnie nawet jeśli nie powie tego na głos ;] 6 godzin temu
    • Jarek hej. Czy ten środek pomoga też na potencję? Nie pogardziłbym dodatkowymi centymetrami, ale zależy mi tez na wzmocnieniu erekcji i zastanawiam się czy muszę kupować oddzielny preparat na poprawę sprawności seksualnej. Z góry dziękuję za odpowiedzi. 7 godzin temu
    • Wiktor w moim przypadku sprawność seksualna poprawiła się i to znacznie. Na pewno mogę dłużej wytrzymać podczas stosunku no i generalnie jestem gotów do akcji jak tylko mam ochotę :D także u mnie zadziałał na potencję jak najbardziej ale u każdego może być inaczej ;) 9 godzin temu
    • Daga żadna kobieta nie chce mieć w łózku mięczaka, facet to musi być facet i z porządnym sprzętem, zapamiętajcie to drodzy panowie 9 godzin temu
    • Mateusz właśnie zamówiłem, nie mogę się doczekać kuriera:) 9 godzin temu
Pokaż więcej